• Home
  • Over ons
    • PETfit: de leverancier
  • Onze voeding
    • PETfit: de voeding
    • PETfit: het beste vlees voor honden en katten
    • PETfit: De voordelen
    • PETfit: voor wie?
  • Van brok naar vlees
    • PETfit: de bereiding
    • Vlees versus brok
    • Overstappen naar vleesvoeding van PETfit
    • Detoxen
  • Wat is de prijs
    • PETfit: de hoeveelheden/kosten
    • PETfit: bestellen/verzending
    • PETfit: vleesassortiment
      • PETfit: overzicht volledige vleesmenu’s inclusief ingrediënten
      • PETfit: overzicht puur vlees (BARF) inclusief ingrediënten
  • Leesvoer
    • Etiket lezen en diervriendelijkheid
    • Allergieën en intoleranties
    • Giardia, de moeilijk uitroeibare parasiet
  • Veel gestelde vragen
  • Vacatures/professionals
  • Contact
    • Contactformulier
    • Advies nodig?
    • Contactgegevens Petfitter
  • Webshop

Petfitter.nl

Veel gestelde vragen

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
    U kunt in het inlogscherm aangeven dat u uw wachtwoord bent vergeten. U ontvangt dan een tijdelijk wachtwoord in u e-mail (kijk ook in uw spam-box), die u daarna weer kunt wijzigen. Lukt dit u niet? Stuur een e-mail naar info@petfitter.nl of stuur een app, sms of bel met Monique van Hees via telefoonnummer 06-14.51.58.71. Dan zorgen wij dat u deze opnieuw krijgt toegestuurd.
  • Hoe geef ik een adreswijziging door?
    U kunt zelf uw gegevens aanpassen in de webshop. Lukt dit u niet? Stuur dan een e-mail naar info@petfitter.nl of stuur een app, sms of bel met Monique van Hees via telefoonnummer 06-14.51.58.71. Wij zorgen ervoor dat dit wordt aangepast in het systeem.
  • Tijdens transport is mijn pakket beschadigd en zijn de blikken ingedeukt. Kan ik hier iets aan doen?
    Stuur per e-mail, sms of app de foto’s door van het beschadigde pakket en de blikken. Stuur ons eveneens uw klantnummer en ordernummer van betreffende zending. Wij nemen contact op met de slagerij en zorgen dat u nieuwe blikken ontvangt.
  • Mijn hond en/of kat drinkt veel minder sinds hij/zij met Pet-Fit wordt gevoed. Is dat normaal?
    Jazeker is dat normaal. Honden en katten die op brokvoeding zitten, dienen voor een goed verteringsproces minimaal 7 maal dezelfde hoeveelheid vocht aan water te drinken. Je raadt het al; dat halen ze nooit. Vleesvoeding daarentegen bevat van zichzelf al veel celvocht en daardoor is de behoefte aan extra water stukken minder.
  • Is het mogelijk dat jullie voor mij de bestelling bij Pet-Fit plaatsen en zo ja, worden hiervoor kosten in rekening gebracht?
    Wij plaatsen graag de bestelling voor u en rekenen daarvoor geen extra kosten. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via het contactformulier of via het bovenstaande e-mailadres. Telefonisch kan uiteraard ook.
  • Als ik een gratis voedingsadvies aanvraag, zit ik dan ergens aan vast?
    U zit bij Pet-Fit nooit ergens aan vast. Ons advies en eventuele begeleiding is altijd gratis en vrijblijvend. Als wij een advies en/of voedingsvoorstel voor u uitwerken is het aan u of u interesse heeft om te bestellen. Wel zouden wij graag te horen krijgen of u gaat bestellen of niet. Dit kan uiteraard ook per mail.
  • Mijn huisdier heeft een of meerdere ziektes. Kan ik deze ook op het vlees van Pet-Fit overzetten.
    Alvorens wij u een voedingsadvies uitbrengen, inventariseren wij samen met u de gezondheidstoestand van uw hond of kat. Indien deze een complex ziektebeeld heeft, wordt dit advies altijd in overleg met een dierenarts opgesteld.

Staat uw vraag er niet bij, stel deze dan via het onderstaande formulier. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Stel een vraag

  • Bel, stuur een appje of spreek een spraakbericht in op 06 - 14.51.58.71
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Vragen: neem contact met ons op

  • Bel, stuur een appje of spreek een spraakbericht in op 06 - 14.51.58.71
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Copyright © 2025

Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze site en onze service te optimaliseren.
Functioneel Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistieken
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Voorkeuren
{title} {title} {title}