- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
U kunt in het inlogscherm aangeven dat u uw wachtwoord bent vergeten. U ontvangt dan een tijdelijk wachtwoord in u e-mail (kijk ook in uw spam-box), die u daarna weer kunt wijzigen. Lukt dit u niet? Stuur een e-mail naar info@petfitter.nl of stuur een app, sms of bel met Monique van Hees via telefoonnummer 06-14.51.58.71. Dan zorgen wij dat u deze opnieuw krijgt toegestuurd. - Hoe geef ik een adreswijziging door?
U kunt zelf uw gegevens aanpassen in de webshop. Lukt dit u niet? Stuur dan een e-mail naar info@petfitter.nl of stuur een app, sms of bel met Monique van Hees via telefoonnummer 06-14.51.58.71. Wij zorgen ervoor dat dit wordt aangepast in het systeem. - Tijdens transport is mijn pakket beschadigd en zijn de blikken ingedeukt. Kan ik hier iets aan doen?
Stuur per e-mail, sms of app de foto’s door van het beschadigde pakket en de blikken. Stuur ons eveneens uw klantnummer en ordernummer van betreffende zending. Wij nemen contact op met de slagerij en zorgen dat u nieuwe blikken ontvangt. - Mijn hond en/of kat drinkt veel minder sinds hij/zij met Pet-Fit wordt gevoed. Is dat normaal?
Jazeker is dat normaal. Honden en katten die op brokvoeding zitten, dienen voor een goed verteringsproces minimaal 7 maal dezelfde hoeveelheid vocht aan water te drinken. Je raadt het al; dat halen ze nooit. Vleesvoeding daarentegen bevat van zichzelf al veel celvocht en daardoor is de behoefte aan extra water stukken minder. - Is het mogelijk dat jullie voor mij de bestelling bij Pet-Fit plaatsen en zo ja, worden hiervoor kosten in rekening gebracht?
Wij plaatsen graag de bestelling voor u en rekenen daarvoor geen extra kosten. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via het contactformulier of via het bovenstaande e-mailadres. Telefonisch kan uiteraard ook. - Als ik een gratis voedingsadvies aanvraag, zit ik dan ergens aan vast?
U zit bij Pet-Fit nooit ergens aan vast. Ons advies en eventuele begeleiding is altijd gratis en vrijblijvend. Als wij een advies en/of voedingsvoorstel voor u uitwerken is het aan u of u interesse heeft om te bestellen. Wel zouden wij graag te horen krijgen of u gaat bestellen of niet. Dit kan uiteraard ook per mail. - Mijn huisdier heeft een of meerdere ziektes. Kan ik deze ook op het vlees van Pet-Fit overzetten.
Alvorens wij u een voedingsadvies uitbrengen, inventariseren wij samen met u de gezondheidstoestand van uw hond of kat. Indien deze een complex ziektebeeld heeft, wordt dit advies altijd in overleg met een dierenarts opgesteld.
Staat uw vraag er niet bij, stel deze dan via het onderstaande formulier. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.